להתאהב בעיצוב מחדש

דירת הפנטהאוז בקומה הגבוהה, האזור המרכזי והמרפסת המדהימה עם הנוף המקסים היו הגשמת חלום. אך התכנון המקורי של הדירה לא התאים לצרכים והרצונות של המשפחה. הם פנו למעצבת יפעת מנטש והתאהבו בעיצוב מחדש. 

הדירה: פנטהאוז 140 מ"ר בראשון לציון. 

 

הדיירים: זוג צעיר עם 2 ילדים קטנים. 

 

הזוג עבר מדירת ארבעה חדרים ממוצעת לדירת פנטהאוז גדולה עם מרפסת מדהימה של 80 מטר, אשר ממנה נשקף נוף אורבני ופארק ירוק.

 

האזור המרכזי והקומה הגבוהה היו הגשמת חלום עבורם אבל התכנון המקורי לא שירת את הצרכים והרצונות שלהם ומלבד זאת הם שאפו לעצב את הפנטהאוז כמו דירת יוקרה מקטלוג.

 

התוצאה: יצירה חד פעמית שמקשרת את כל הסגנונות והפריטים שהתחברו אליהם במשך הזמן, עם שילוב של רעיונות וחומרים חדשים ועדכניים מרחבי העולם שגם בחלוף הזמן יהיו מרשימים ואקטואליים.

 

צילום: אלעד גונן 

 

היות והדירה נרכשה טרם בנייתה יכולנו ל"התפרע" בתכנון ובעיצוב כמעט מאפס, כמובן בהתחשב בקירות ועמודים קונסטרוקטיביים. התחלנו מבניית קונספט ייחודי שמותאם לתא המשפחתי שלהם, אשר עתיד להתרחב והתחשבנו ברצון שלהם לארח מספר רב של אנשים בו זמנית בנוחות מקסימאלית, גם במרפסת וגם בתוך הבית.

 

התכנון והתאמה מחדש "על הנייר"  כלל בין היתר ביטול שרותי אורחים ותכנון פתרונות אחסון אסתטיים ויצירתיים שהיו מתבקשים היות ואין מחסן שמוצמד לפנטהאוז.


קו העיצוב המנחה שנבחר לפרויקט הוא מודרני, צעיר ונקי תוך שימוש ושילוב חומרים מגוונים כגון בטון,עץ ושיש.

 

צילום: אלעד גונן 

 

הקיר בכניסה תוכנן ועוצב כיצירת אומנות מרהיבה שנחשפים אליה מכל זווית בחלל המרכזי, מרגע הכניסה במפתן הדלת. הוא בנוי מעץ צבוע בתנור, בהתאמה אישית, שבו שילבנו זוויות אלכסוניות בכדי להכניס עניין וייחוד. המזנון  עוצב משיש דקטון המקנה מראה יוקרתי ומרשים.

 

הקו העיצובי ממשיך אל מרכז הבית אשר תוכנן כ - open space רחב היות והמשפחה מבלה בו את רוב זמנה.

המטבח תוכנן ועוצב בגוון בטון עם שילוב עץ אלון, כשהשילוב בין השניים מקנה אווירה המשרה רוגע וחמימות.

 

צילום: אלעד גונן 

 

בכדי להעניק למטבח מראה נקי ומוקפד, מוצרי חשמל הוסתרו  בתוך ארונות ייעודיים. מפאת המרחב הנהדר יצרנו אי המשתרע כ- 3 מטר ממשטח עבודה דקטון בגווני שיש עם נימים אפורים ובו מקמנו 4 מקומות ישיבה. השיש משתלב בצורה מושלמת עם גוון הבטון. יתרה מכך הוא פרקטי במיוחד בבית עם ילדים צעירים ומקנה מראה ייחודי.

 

צילום: אלעד גונן 

 

מאחר ושני בני הזוג אוהבים לבשל ולארח האי שיצרנו משמש כמשטח עבודה אבל גם משתלב כאזור אירוח עם שאר החלל. לקירות בחרנו יצירות אמנות ממתכת אמורפיות להשלמת האווירה ובכדי לשבור במעט את מראה הבטון שילבנו בסלון כורסאות בגוון צהוב חרדל.

 

מאזור המטבח נשקפת המרפסת וכך גם מי שנמצא באזור פינת האוכל או הסלון נהנה מהנוף הפתוח.

הכנסנו צמחיה ירוקה, דשא סיננטי, פינת ישיבה גדולה וערסל מפנק בגוונים רגועים הממשיכים את הקו המרכזי בבית.

 

צילום: אלעד גונן 

 

בסוויטת ההורים רצינו לייצר  תחושה של סוויטה במלון בוטיק אשר יעניק תחושה של פינוק ורוגע.

עיצבנו חלון בלגי בגוון שחור דרמטי, המשמש כדלת כניסה ומחבר בין חלל השינה לחדר הרחצה ושילבנו אריחים כהים עם גוון חלודה להשלמת המראה היוקרתי.

 

צילום: אלעד גונן 

 

היות ושני בני הזוג עובדים שעות ארוכות, היה חשוב לייצר מקום מפלט מפנק אשר ינתק אותם ממהלך היום העמוס, ישרה שלווה ואינטימיות לפני המרתון של היום הבא.


באמבטיית ילדים היה חשוב להכניס צבע ועניין. ביצענו שימוש בנגרות צבעונית ואריחים מצויירים כדי להעניק להם תחושה נעימה ומרגיעה ומהווים קישור לצבעוניות בחדרים שלהם.

 

צילום: אלעד גונן 

 

התוצאה גרמה למשפחה אחת להתאהב בעיצוב החדש ולנו סיפוק אדיר.

 

יפעת מנשט - אמנית עיצוב פנים 

050-2162232